بهترین ربات صیغه یاب و صیغه یابی رایگان تلگرام

بهترین ربات صیغه یاب و صیغه یابی رایگان تلگرام

بهترین ربات صیغه یاب و صیغه یابی رایگان تلگرام

بهترین ربات صیغه یاب و صیغه یابی رایگان تلگرام

بهترین ربات صیغه یاب و صیغه یابی رایگان تلگرام

  • ۰
  • ۰

شماره تلگرام زن صیغه ای تبریز,کانال صیغه یابی تبریز , پیدا کردن و معرفی رایگان موارد ازدواج موقت و صیغه موقت در تبریز


برای ورود به تلگرام صیغه و ازدواج موقت به لینک زیر مراجعه نمایید

http://t.me/VenusyarBot?start=sigheyab


کانال

https://t.me/sighe_venus

  • ۹۷/۰۷/۳۰
  • حبیب تلگرام

گروه صیغه یابی تلگرام مشهد

نظرات (۱۳)

  • علی چوبان
  • سلام من یک کاربر تازه وارد هستم راستش چند وقتی است مشکل خوانوادگی دارم دنبال یه نفر هستم که واقعا اهلش باشه وبرای مدتی صیغه کنم اگه تفاهم داشتم باهاش ازدواج دائم کنم۰۹۳۸۵۰۹۹۵۶۹

    جهت صیغه زنگ بزن 09398463805

    سلام من ۲ساله ازخانمم جداشدن ۳۵سالمه خونه وماشین شخصی دارم می خوام لایه خانمی صیغه کنم ۰۹۱۴۷۶۹۳۰۰۵

  • مریم رحیمی
  • خانم 43ساله ازتبریز مطلقه 09376750973 یاموقت یا دایم

     

    خانومی باسن ۴۰تا۵۰جهت آشنایی باشماره ۰۹۱۴۸۱۲۹۰۰۲تماس بگیرد

    سجادم جهت صیغه تماس بگیرید منزل شخصی ومهریه توافقی ۰۹۰۳۷۶۳۵۰۴۴

     

    سلام بر همگی 

    بنده ساکن تبریزم 

    کارم مهندسی است 

    دنبال خانم خوشگل هستم زیر سی سال باشد که صیغه کنم اگر خانمی موافق باشد تماس بگیرد 09145019824

    طلاق گرفته یا همسر مرحوم باشد گرم مزاج و اهل حال 

    سرد مزاج نمی خواهم

  • عادل هاتف
  • دنبال رن ،45ساله هستم صیغه دایمی کنم

    من یک پسر خوش اخلاق و با مرام جهت آشنایی بیشتر به این  شماره زنگ بزنین 09011889865

    من آقای 53 ساله یک خانم محترم  35 تا 43 بدون حاشیه برای صیقه موقت یا داییم در شهر تبریز یا سهند نیاز دارم

     

    من آقای 53 ساله یک خانم محترم  35 تا 43 بدون حاشیه برای صیقه موقت یا داییم در شهر تبریز یا سهند نیاز دارم 09307331056

     

  • حسام الدین اسماعیل زاده
  • من یک آقا هستم ومن چهار نفر سن بالا سیغه میخواهم سه نفر دختر سیغه سن پایین ودختران میخواهم واتساپ اینستگرام تلگرام ایمو حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 بپیوندید به رو بیکا 09144269447 بپیوندید حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید در تبریز میخواهم واتساپ اینستگرام تلگرام ایمو حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 بپیوندید به رو بیکا 09144269447 بپیوندید حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید 

    سلام یه نفر می‌خوام واسه سرگرمی عشق و عاشقه نباشه فقط رابطه هزینه مهم نیست09902677568

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی